STORY
POCZĄTEK
Akcja - reakcja i jak to się zaczęło?
Idea i pierwsze pomysły sięgają 2013 roku. Zatłoczony Londyn, staż u Alexandra McQueen’a, studia na London College of Fashion. Wymarzony start projektanta. Na drodze pojawiła się frustracja wywołana obserwacją nadmiaru, konsumpcyjnego trybu życia i bezsensownego trwonienia wielu dóbr. To było impulsem do obrania innej ścieżki i stworzenia czegoś alternatywnego. Trwały poszukiwania materiału, który spełniałby określone kryteria i jednocześnie mógłby zostać wtórnie wykorzystany.
BANG!
Narodziny pomysłu
“Na pas samochodowy natrafiłam całkowicie przypadkiem. Materiał mocno zwrócił moją uwagę i wiedziałam, że ma potencjał. Ciekawa, wyrafinowana struktura, ogromna wytrzymałość materiału i kuszący motyw „drugiego życia”. Strzał w 10! Pomyślałam.”
Karin Nowak
- założycielka marki

IDEA
Upcykling, czyli kreatywne przetwarzanie
Na świecie rocznie produkowane są setki milionów metrów pasów samochodowych. W procesie produkcyjnym powstają odpady, które nie spełniają odpowiednich norm bezpieczeństwa. Inne nie uzyskały właściwych odcieni, a jeszcze kolejne generowane są podczas docinania ich do odpowiednich długości przed zamontowaniem do aut. Niewykorzystane pasy skupujemy z fabryk na terenie Unii Europejskiej, pozyskując supermocny, niezniszczalny materiał, z którego powstają nasze produkty.
MISJA
Moda i odpowiedzialność
Wiemy skąd pochodzą nasze materiały, bo dobrze znamy naszych dostawców. Wiemy kto szyje nasze torebki, ponieważ produkujemy lokalnie. Nie szyjemy sezonowo. Tworzymy rzeczy uniwersalne, trwałe i na lata. Dbamy też o to, by produkcja naszych toreb zostawiała jak najmniejszy ślad na naszej planecie, bo planeta jest dla nas ważna.